Afera w internecie. W konkursie w Biedronce toyoty dla znajomych organizatorów? [stanowisko firmy]

(d-ka), źródło: Wykop.pl
Internauci prowadzą w tej sprawie dochodzenie na Wykopie.pl.

Czytamy tam: "przypadek" jak w Loterii Paragonowej. Jak się robi wały w konkursach internetowych? Na przykładzie konkurs Biedronki prowadzony przez Agencję Streamline.

Afera w internecie. W konkursie w Biedronce toyoty dla znajomych organizatorów? [stanowisko firmy]

Stanowisko Biedronki przesłane Strefie Biznesu:
"Podkreślamy, że sklepy Biedronka były jedynie miejscem przeprowadzenia konkursu "Odjazdowy uśmiech dla całej rodziny", jednak nasza firma nie była ani jego organizatorem, ani fundatorem nagród. Co więcej, żaden z naszych przedstawicieli nie był członkiem komisji konkursowej, która wyłaniała zwycięzców i tym samym miała wpływ na przebieg konkursu i jego rozstrzygniecie. Załączamy stosowny Regulamin (jest niżej - red.). Zwracamy uwagę na podane tam informacje na temat podmiotów odpowiedzialnych za konkurs: organizatorem konkursu była firma Streamline Polska Sp. z o.o., a firmą zlecającą konkurs i fundującą nagrody Colgate-Palmolive (Poland) Sp. z o.o. W związku z powyższym, zwracamy uwagę, że nie należy określać tego konkursu jako "konkurs Biedronki ". Informujemy, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnych sygnałów mogących świadczyć o nieprawidłowościach przy realizacji ww akcji. Jednocześnie, z uwagi na to, że sklepy naszej sieci były miejscem przeprowadzenia konkursu, w którym brali udział nasi klienci zwróciliśmy się do firmy Colgate-Palmolive, naszego dostawcy i zleceniodawcy konkursu, z prośbą o sprawdzenie i ostateczne wyjaśnienie tej sytuacji".

Załączone pliki:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Afera w internecie. W konkursie w Biedronce toyoty dla znajomych organizatorów? [stanowisko firmy] - Gazeta Pomorska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu