Banki 2019. Santander Bank Polska dalej się przekształca - tym razem rewolucja obejmie stronę internetowa banku

AIP
Prosta i intuicyjna struktura sprawia, że poruszanie się po stronie będzie łatwe dla każdego użytkownika, bez względu na stopień zaawansowania i wiedzy o cyfrowym świecie, a także niezależnie od urządzenia, z którego korzysta – komputera, smartfona czy tabletu.
Prosta i intuicyjna struktura sprawia, że poruszanie się po stronie będzie łatwe dla każdego użytkownika, bez względu na stopień zaawansowania i wiedzy o cyfrowym świecie, a także niezależnie od urządzenia, z którego korzysta – komputera, smartfona czy tabletu. Jacek Smarz / Polska Press
Santander Bank Polska wdroży 1 czerwca br. nową wersję strony santander.pl. Zmieniony serwis będzie wyróżniał się nowoczesną, minimalistyczną szatą graficzną oraz przejrzystą strukturą, umożliwiającą użytkownikom łatwe przeglądanie treści oraz porównywanie produktów. Adres www oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.

– Nowa strona santander.pl została przygotowana zgodnie z koncepcją user-centered design – czyli użytkownik w centrum uwagi.

Punktem wyjścia do prac projektowych, zarówno w warstwie użytecznościowej, jak i graficznej, była dokładna analiza potrzeb różnych grup klientów. Na tej podstawie przygotowaliśmy kilka koncepcji, które następnie poddaliśmy ocenie przyszłych użytkowników. Finalny kształt nowego serwisu to efekt dialogu i współpracy, które realizujemy również w innych obszarach, zgodnie z hasłem „Bank Jaki Chcesz” – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor departamentu omnichanel w Santander Bank Polska.

Adres strony santander.pl oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.

Minimalistyczny design ułatwia poruszanie się po stronie, poprzez ekspozycję najważniejszych elementów oraz wyeliminowanie zbędnych ozdobników, mogących rozpraszać użytkowników.

Poza zmianami wizualnymi, w tym charakterystycznymi ilustracjami dla każdej z zakładek, serwis santander.pl będzie zawierał nowe funkcje, takie jak filtry pozwalające na łatwe porównywanie i dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb oraz interaktywne narzędzia, m.in. konfigurator dodatkowych usług do Konta Jakie Chcę czy kalkulator oferty kredytowej dostępnej w bankowości internetowej i mobilnej.

Klienci znajdą tam również sekcję „bank porad”, obejmującą materiały edukacyjne i poradnikowe, przybliżające w przystępny sposób świat bankowości. Prosta i intuicyjna struktura sprawia, że poruszanie się po stronie będzie łatwe dla każdego użytkownika, bez względu na stopień zaawansowania i wiedzy o cyfrowym świecie, a także niezależnie od urządzenia, z którego korzysta – komputera, smartfona czy tabletu. Ponadto strona banku została dostosowana do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych.

Już ponad 30% osób odwiedzających nasze strony robi to na urządzeniu mobilnym, dlatego zaprojektowaliśmy je tak, aby były tak samo wygodne, przyjazne i funkcjonalne dla użytkowników smartfonów, jak i komputerów. Strona jest w pełni responsywna, to znaczy, że automatycznie dopasowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu, nie tracąc nic ze swoich funkcji. Pasek nawigacyjny w wersji mobile oferuje takie same menu jak w przypadku strony desktopowej, co jest rzadkością. Wierzymy, że dzięki temu przeszło 3 mln użytkowników odwiedzających nasze strony będzie z łatwością się po nim poruszać – mówi Bartosz Kaźmierczak, product owner zespołu zajmującego się portalem informacyjnym banku.

Inauguracja nowej wersji strony internetowej Santander Bank Polska, która odbędzie się 1 czerwca br., zbiegnie się z datą innego ważnego dla banku wydarzenia – finału piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, której Santander jest oficjalnym sponsorem.
W związku z wdrożeniem nowego serwisu 31 maja br. bank wyłączy nocą dotychczasową stronę, pozostawiając informację o planowanych zmianach i kafel logowania do usług bankowości internetowej.

Pracujący na zlecenie czy umowę o dzieło dostaną od nowego roku mniej na rękę? Rząd planuje ozusować wszystkie bez wyjątku umowy. Kliknij w ten tekst a poznasz szczegóły.

ZAKRES ZMIAN NA NOWEJ STRONIE SANTANDER.PL
PRZEJRZYSTY WYGLĄD
nowoczesny i minimalistyczny projekt;
pełna responsywność - m.in. główna nawigacja na mobile taka sama jak na desktopie;
JAKOŚĆ
przejrzysta prezentacja oferty banku;
uproszczony układ prezentowania treści – nowe i spójne elementy dla każdego produktu z danej kategorii;
łatwość porównania produktów i wyboru rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów;
FUNKCJONALNOŚĆ
intuicyjna nawigacja;
interaktywne narzędzia, np. konfigurator Konta Jaki Chcę i kalkulator kredytowy;
system filtrów ułatwiających przeglądanie treści;
DOSTĘPNOŚĆ
serwis stworzony z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku w duchu programu „Obsługa bez barier”.

Chcesz być dobrze poinformowany w tematach budżetu domowego, prowadzenia biznesu i ważnych zmian w prawie? Kliknij w ten tekst i polub nas na Facebooku! Naprawdę warto!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej osób chętnych do zmiany pracy

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Najlepsze w tym jest samouwielbienie banku- "bosze" jacy wy jesteście doskonali i jak dbacie o klienta. Nowa strona jest tak skonfigurowana jakby "konfigurant" nie wiedział co jest potrzebne dla klientów i był oderwany granatem od rzeczywistości. Jakoś moi znajomi (ja zresztą też) dostają szału, jeśli za każdym razem muszą "wbijać", że chcą całą historię, oraz chcą nie tylko saldo ale też wpływy i wydatki. Jak widać dla "konfiguranta" jest to za trudne do zrozumienia, to co dla klientów jest oczywiste. Dlaczego nie można wyżej wymienionych funkcji samemu po własnych poprawkach zapisać, skoro to w niczym i z niczym nie koliduje. Oczywiście nie odpisujcie mi "mondrze", że mogę zmienić bank, ponieważ już dawno bym to zrobił, ale tylko i wyłącznie dzięki niektórym pracownicom waszego banku jeszcze u was "jestem", bo gdyby nie to, to już dawno bym ten najdroższy w utrzymaniu bank (czytaj: najdroższe konta) zmienił na inny. Nie pozdrawiam.

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu