– Nowa strona santander.pl została przygotowana zgodnie z koncepcją user-centered design – czyli użytkownik w centrum uwagi.
Punktem wyjścia do prac projektowych, zarówno w warstwie użytecznościowej, jak i graficznej, była dokładna analiza potrzeb różnych grup klientów. Na tej podstawie przygotowaliśmy kilka koncepcji, które następnie poddaliśmy ocenie przyszłych użytkowników. Finalny kształt nowego serwisu to efekt dialogu i współpracy, które realizujemy również w innych obszarach, zgodnie z hasłem „Bank Jaki Chcesz” – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor departamentu omnichanel w Santander Bank Polska.
Adres strony santander.pl oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.
Minimalistyczny design ułatwia poruszanie się po stronie, poprzez ekspozycję najważniejszych elementów oraz wyeliminowanie zbędnych ozdobników, mogących rozpraszać użytkowników.
Poza zmianami wizualnymi, w tym charakterystycznymi ilustracjami dla każdej z zakładek, serwis santander.pl będzie zawierał nowe funkcje, takie jak filtry pozwalające na łatwe porównywanie i dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb oraz interaktywne narzędzia, m.in. konfigurator dodatkowych usług do Konta Jakie Chcę czy kalkulator oferty kredytowej dostępnej w bankowości internetowej i mobilnej.