2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wraz ze wzrostem dostępności usług influencerskich już mikro...
fot. Łukasz Kaczanowski/Polska Press

Gwiazda Internetu jak aktor, muzyk lub inny artysta. Tak organizują swój biznes influencerzy, by jak najwięcej zarobić w social mediach

Wraz ze wzrostem dostępności usług influencerskich już mikro i nanoifluencerzy mają ułatwiony dostęp do reklamodawców m.in. poprzez różnego rodzaju platformy. Natomiast, nawiązanie samej współpracy to jedno. Druga kwestia bardziej złożona to przebieg samej kampanii. Jak zatem kontrolować formalności i realizować założenia kampanii w terminie? Kiedy influencer zaczyna działać na szerszą skalę może nie obyć się bez pomocy agencji lub managera.

Zobacz również

Kradzież w Kielcach. Z samochodu zniknął telefon

Kradzież w Kielcach. Z samochodu zniknął telefon

Infoshare 2024. Rozmowy o sztucznej inteligencji ze wszystkich stron świata w Gdańsku

NASZ PATRONAT
Infoshare 2024. Rozmowy o sztucznej inteligencji ze wszystkich stron świata w Gdańsku

Polecamy

Izrael kontra Iran. Kto ma silniejszą armię? [LICZBY]

Izrael kontra Iran. Kto ma silniejszą armię? [LICZBY]

Masz rozdzielność majątkową? Być może płacisz niesprawiedliwe podatki

Masz rozdzielność majątkową? Być może płacisz niesprawiedliwe podatki

Odwołano zarząd PKP Intercity. Wiadomo, kto zostanie nowym prezesem

Odwołano zarząd PKP Intercity. Wiadomo, kto zostanie nowym prezesem