Napoje od Quebonafide i Forxsta
Znany raper Quebonafide oraz dj i producent Forxst sprzedają własne napoje herbaciane pod marką MISS TI. Na rynek trafiła wegańska herbata Matcha Latte oraz mleczna Milk Tea. Produkty będą dostępne od 9 lutego do 30 kwietnia.
Muzycy promują swoją markę m.in. poprzez wideo zatytułowane "Thirsty Night".
- Zimna matcha latte robię yogę leci gangsta rap ej/ Miałem całe lato skakać w trasie/ No a siedzę w chacie robię kasę na herbacie - słyszymy w nowym hicie "Thirsty Night" Quebonafide.
Produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych, a ich opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Moda na gwiazdorskie marki produktów spożywczych
Znane gwiazdy coraz chętniej inwestują w promowanie swoim nazwiskiem produktów spożywczych.
W ubiegłym roku w wakacje głośno było o lodach Ekipy sygnowanych nazwą grupy popularnych youtuberów i influencerów pod wodzą Friza. Ich popularność była tak duża, że w pewnym momencie niektóre sklepy w Polsce były dosłownie szturmowane przez ich fanów.
Również w ubiegłym roku, przez dłuższy czas w fast foodzie królował zestaw Maty dostępny w McDonalds, w skład którego wchodził potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki.
Na rynku dostępne są także m.in. zdrowe batony i ciasteczka sygnowane przez znaną trenerkę Ewę Chodakowską oraz produkty bio Anny Lewandowskiej.
Zobacz też inne tematy ze Strony Kuchni:
Szarlotka tatrzańska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?