1. Strefa Biznesu
  2. Komunikaty
  3. Wójt Gminy Grębów Grębów, dnia 05.05.2025 OGŁOSZENIE o...
Wróć do listy komunikatów

Wójt Gminy Grębów Grębów, dnia 05.05.2025 OGŁOSZENIE o...

Wójt Gminy Grębów
Grębów, dnia 05.05.2025
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu VII zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grębów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 11 pkt 7 i 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym do dnia 23 września 2023 r. w związku z ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 24 sierpnia 2023 r. poz. 1688), oraz w związku z art. 65 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu VII zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grębów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzonego na podstawie uchwały nr LXIII.355.2023 Rady Gminy Grębów z dnia 13 lipca 2023 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia VII zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grębów, zmienionej uchwałą nr XIV/93/25 Rady Gminy Grębów z dnia 21 lutego 2025 roku zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia VII zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grębów.
Projekt VII zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko udostępniony zostanie do publicznego wglądu od 13 maja 2025 r. do 3 czerwca 2025 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39 – 410 Grębów, pok. nr 18, w godzinach pracy Urzędu, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.grebow.un.pl/bip/ oraz na stronie internetowej: https://www.grebow.com.pl/.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie VII zmiany studium zostanie przeprowadzona w dniu 29 maja 2025 r. w Urzędzie Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39 – 410 Grębów, w sali posiedzeń o godz. 10.30
Uwagi do projektu VII zmiany studium należy składać do Wójta Gminy Grębów, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu zamieszkania lub siedziby, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 25 czerwca 2025 roku włącznie
Uwagi mogą być wnoszone: osobiście w formie pisemnej do lub pocztą na adres: ul. Rynek 1, 39 – 410 Grębów, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Grębów lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Uwagi, w formie elektronicznej należy wnosić za pomocą: elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: b431r5vjhi oraz poczty email: [email protected] lub [email protected].
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 2, art. 46 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 54 ust. 2 ustawy, z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.). zwanej dalej ustawą, w związku z art. 65 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) wymieniony wyżej, projekt zmiany studium podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa – w okresie wyłożenia do publicznego wglądu. Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 11 ust. 7 i ust. 8 przywołanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do 25 czerwca 2025 r.
Zgodnie z art. 41 ustawy, uwagi i wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w art. 39 ust. 1 pkt 4, pozostawia się bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych do projektu zmiany studium jest Wójt Gminy Grębów.
Zgodnie z art. 1 ust. 2 pkt 11 oraz art. 7 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Rozstrzygnięcie uwag przez Wójta Gminy Grębów, z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), zostanie zamieszczone na stronie internetowej.
Wójt Gminy Grębów
Kazimierz Skóra