2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Dzień mistrzostwa. To może być ostatni sukces Chemika

NOWE
Dzień mistrzostwa. To może być ostatni sukces Chemika

Śnieg zaskoczył mieszkańców uzdrowisk. Niedawno zmienili opony na letnie

Śnieg zaskoczył mieszkańców uzdrowisk. Niedawno zmienili opony na letnie

Polecamy

Bon energetyczny 2024. Komu przysługuje i ile ma wynieść świadczenie?

Bon energetyczny 2024. Komu przysługuje i ile ma wynieść świadczenie?

Ukraińcy będą służyć w polskiej policji? To możliwe

Ukraińcy będą służyć w polskiej policji? To możliwe

Tyle zarabia strażak. Jak nim zostać? Taka jest różnica między OSP i PSP

Tyle zarabia strażak. Jak nim zostać? Taka jest różnica między OSP i PSP