3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Powstanie nowy stadion w Polsce - z bieżnią. Wizualizacje, koszt, wykonawca

Powstanie nowy stadion w Polsce - z bieżnią. Wizualizacje, koszt, wykonawca

Wycince drzew przy Parku Śląskim sprzeciwiła się również chorzowska prokuratura

Wycince drzew przy Parku Śląskim sprzeciwiła się również chorzowska prokuratura

Polecamy

Ściśle tajna broń Putina sieje postrach

Ściśle tajna broń Putina sieje postrach

Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych? Polacy zabrali głos

Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych? Polacy zabrali głos

Ceny mieszkań znowu w górę. Wszyscy możemy mieć problem

Ceny mieszkań znowu w górę. Wszyscy możemy mieć problem