2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Odnaleźli list w butelce, teraz poszukują jego nadawców

NOWE
Odnaleźli list w butelce, teraz poszukują jego nadawców

Uczniowie ZSO nr 1 w Pruszczu Gdańskim na wycieczce w Alpach i Szwajcarii

NOWE
Uczniowie ZSO nr 1 w Pruszczu Gdańskim na wycieczce w Alpach i Szwajcarii

Polecamy

Więcej osób dostanie z KRUS ponad 330 zł co miesiąc! Zmiany w dodatku

Więcej osób dostanie z KRUS ponad 330 zł co miesiąc! Zmiany w dodatku

Chcesz donieść na pracodawcę? Masz prawo do ochrony. Dlaczego jeszcze nie w Polsce?

Chcesz donieść na pracodawcę? Masz prawo do ochrony. Dlaczego jeszcze nie w Polsce?

Strefa Czystego Transportu może ruszyć w Krakowie od lipca. Co czeka kierowców?

Strefa Czystego Transportu może ruszyć w Krakowie od lipca. Co czeka kierowców?