Wszystko po to - informuje spółka - aby wyprzedzić zmieniające się coraz szybciej potrzeby klientów i tworzyć obiekty, które są integralną częścią życia lokalnej społeczności.
Zmiany zaszły m.in. w białostockim centrum Atrium Biała. Pojawiło się tu kilka nowych marek. Działalność rozpoczął sklep marki MARILYN z ofertą luksusowych pończoch, które cieszą się uznaniem klientek nie tylko w Polsce, ale również w USA, krajach Europy Zachodniej, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii czy Rosji.
Atrium poszerzyło również segment odzieży dziecięcej o salon francuskiej marki Okaidi, otwarty w Atrium Biała. Jego oferta obejmuje ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i starszych dzieci – w podziale na dwie linie produktowe: Obaibi – dla najmłodszych dzieci – od narodzin do 3 lat oraz Okaidi – dla starszych maluchów, uczniów i nastolatków do 14. roku życia. Sieć posiada 700 sklepów w ponad 60 krajach, m.in.: we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, krajach Środkowego Wschodu, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
W ramach wzbogacania oferty Atrium pozyskało również Eurofirany – największego importera firan i zasłon na terenie naszego kraju – który otworzył swój salon w Atrium Biała w Białymstoku.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?