PKO Bank Polski udostępnia aplikację w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości

Maciej Badowski AIP
Nowatorska aplikacja to element nowoczesnej i kompleksowej edukacji ekonomicznej dla dzieci realizowanej przez PKO Bank Polski.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Teraz do listy dołącza nowatorska aplikacja Brawo Bank AR w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (AR).

PKO BP jest jednym z nielicznych banków w kraju, który od lat prowadzi edukację finansową dla najmłodszych w wieku 5-13 lat, zarówno poprzez kompleksowe produkty – jak PKO Junior czy Szkolne Kasy Oszczędności, nowoczesne narzędzia, jak i aktywne działania komunikacyjne.

Aby przybliżyć dzieciom świat finansów już od najmłodszych lat, Bank wydaje kwartalnik „Brawo Bank” obecny na rynku w trzech odsłonach: papierowej, elektronicznej oraz mobilnej. Realizując ideę „uczyć bawiąc”, bogato ilustrowana publikacja, oprócz przygód bohaterów – rodzeństwa Kasi i Kuby, gier oraz zabaw, zawiera wiele materiałów edukacyjnych, interaktywnych czy aktywizujących konkursów.

Teraz, dzięki możliwościom jakie daje technologia AR czytelnicy „Brawo Banku” uzyskują dostęp do dodatkowych treści, m.in. artykułów oraz gier i łamigłówek w trójwymiarowej odsłonie. Wystarczy na mobilnym urządzeniu zainstalować bezpłatną aplikację Brawo Bank AR i podczas przeglądania drukowanej wersji magazynu przyłożyć ją do odpowiedniej strony, by zobaczyć więcej. I tak na przykład na ekranie smartfona przyłożonego do rysunku Kasi możemy zobaczyć bohaterkę w ruchu – jadącą na hulajnodze i usłyszeć jej głos, jak zadaje kolejną zagadkę.

- Urządzenia elektroniczne w rękach dzieci to już codzienność i cieszy fakt, że coraz częściej są one wykorzystywane do zainteresowania ich nauką. Dlatego PKO Bank Polski, jako lider nowoczesnych rozwiązań, wyprzedzając innych, wprowadza aplikację z wykorzystaniem technologii Rozszerzonej Rzeczywistości Brawo Bank AR. Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna – tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO Banku Polskiego – podkreśla Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.

Rozszerzona Rzeczywistość (ang. Augmented Reality) to system za pomocą którego mogą łączyć się wymiary – rzeczywisty z wirtualnym tworząc nową jakość w interaktywnym czasie. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu, np. w branży szkoleniowej, medycznej, czy lotniczej. Coraz częściej jest stosowana w edukacji, jako element wielu kursów. Niezaprzeczalną korzyścią AR jest uatrakcyjnienie przekazu i zachęcenie do zainteresowania tematem, co w przypadku edukacji finansowej dzieci jest nieocenionym wsparciem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: PKO Bank Polski udostępnia aplikację w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości - Strefa Biznesu

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu