2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Boomersi podczas pandemii dużo chętniej niż młodsze grupy...
fot. Szymon Starnawski / Polska Press

Polacy po pięćdziesiątce robią zakupy przez Internet częściej niż ich dzieci. Aktywniej korzystają nawet z serwisów z grami komputerowymi!

Boomersi podczas pandemii dużo chętniej niż młodsze grupy wiekowe używali rządowych serwisów, kodów QR i umawiali się na szczepienia oraz poszukiwali informacji o wirusie w digitalu. Jak się również okazuje, boomerzy doścignęli młodsze pokolenia w zakupach online (39 vs. 39 proc.), a nawet prześcignęli je w kwestii wyszukiwania produktów w sieci (55 vs. 51 proc.) . Zatem, jest to grupa, którą trzeba zdefiniować na nowo, bez stereotypowego podejścia, radzi marketingowcom ekspert.

Zobacz również

Przejazd pod wiaduktem na ul. Szczecińskiej zamknięty od 6 maja

Przejazd pod wiaduktem na ul. Szczecińskiej zamknięty od 6 maja

Będzie nowa droga dojazdowa do stacji paliw przy suwalskim oddziale PKS

Będzie nowa droga dojazdowa do stacji paliw przy suwalskim oddziale PKS

Polecamy

To koniec Poczty Polskiej? Szykuje się redukcja etatów i krótsze godziny pracy

To koniec Poczty Polskiej? Szykuje się redukcja etatów i krótsze godziny pracy

W czwartek rolnicy zablokują polsko-ukraińską granicę w Medyce i Korczowej

W czwartek rolnicy zablokują polsko-ukraińską granicę w Medyce i Korczowej

Nie tylko OC w górę. Za AC w tym roku zapłacisz fortunę!

Nie tylko OC w górę. Za AC w tym roku zapłacisz fortunę!