Reklamuj się z InPost

Materiał informacyjny Zaktualizowano 

Skuteczna reklama wymaga użycia różnych kanałów komunikacji. Doskonale wie o tym InPost, który dysponując ogromnym potencjałem marketingowym, oferuje swoim klientom możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Wykorzystując wysoki zasięg reklam typu outdoor, display czy sampling, InPost wspiera rozwój biznesu w wielu różnych branżach.

Te dane nie pozostawiają złudzeń: ponad 4 mln odbiorców korzystających z Paczkomatów, 5000 różnych lokalizacji, około 500 tys. skrytek w Polsce czy milionowe odsłony strony internetowej – współpraca z InPost w zakresie reklamy niesie wiele możliwości. Dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów, tworzenie spersonalizowanych reklam czy różnorodność kanałów komunikacji to tylko kilka korzyści, które uzyskuje firma promująca się wraz z Paczkomatami! Reklama z InPost to nowoczesny marketing, w który warto inwestować.

Na czym polega outdoor z InPost?

Reklama zewnętrzna, czyli popularny outdoor to jedna z najstarszych metod dotarcia do odbiorców, która wciąż dynamicznie się rozwija. W ostatnich latach branża OOH (Out Of Home) odnotowuje stały wzrost (o 4% w skali rocznej na przełomie 2017 i 2018 roku według FEPE, czyli Kongresu Światowej Federacji Reklamy Zewnętrznej). Powodem szybkiego rozwoju tego sektora jest jego dostosowanie do współczesnego trybu życia konsumentów (wzrastająca mobilność), a także zmieniających się potrzeb. Oprócz masowego zasięgu, kluczowe znaczenie wpływające na wzrost inwestycji w ten typ reklamy ma lepsza widoczność komunikatu, oryginalność przekazu marketingowego czy niezakłócony kontakt z konsumentem. To też doskonały sposób kreowania świadomości marki wśród szerszego grona odbiorców.

Reklama outdoor z InPost łączy wszystkie zalety tej metody z ogólnopolskim zasięgiem. Firmy, które zdecydują się na współpracę, mają do dyspozycji powierzchnię Paczkomatów w ponad 500 miejscach publicznych. Mogą na nich dowolnie zaprezentować swój biznes, uwzględniając doskonałą widoczność swojej reklamy. Taką formę promocji można uznać za nośnik typu Citylight, który według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, generuje największą sprzedaż. Właśnie dlatego decydują się na nie największe firmy z wielu sektorów. Wybierając citylight, reklama z InPostem przyciągnie zainteresowanie wielu potencjalnych klientów.

Display w Paczkomatach

Display, czyli reklama graficzna to kolejny przykład klasycznej formy komunikacji z odbiorcami. Zwiększająca się niechęć do wszechobecnych komunikatów w Internecie sprawia, że atrakcyjny wizualnie baner nie wystarcza do przyciągnięcia uwagi konsumenta. Firmy coraz częściej wybierają niestandardowe miejsca, w których reklama displayowa uzyska lepszą skuteczność.

Ekrany reklamowe w Paczkomatach są idealnym miejscem na promocję, ponieważ dostęp do niego ma ponad 4 mln odbiorców miesięcznie. Display z InPost jest nowoczesną alternatywą dla przedsiębiorców, którym nie wystarcza promocja w Sieci. Do dyspozycji naszych klientów biznesowych jest ponad 2700 Paczkomatów, a wraz z nimi ekrany z graficzną prezentacją oferty dla nadających i odbierających przesyłki.

Sampling do skrytek Paczkomatów InPost

Sampling to nowoczesna forma wsparcia sprzedaży polegająca na dystrybucji testowej wersji produktu w postaci próbek lub gadżetów. Specjaliści polecają takie akcje w przypadku wprowadzania nowego artykułu na rynek, pojawienia się nowości w ofercie, czy w celu wzmocnienia świadomości marki.

Współpracując z InPostem, można zrealizować skuteczny sampling za pomocą 500 tys. skrytek. Wystarczy umieścić w nich próbki, ulotki lub katalogi. Darmowy upominek wraz z atrakcyjną prezentacją firmy to klucz do sukcesu. Niestandardowe formy reklamy w postaci samplingu są niezwykle ważne, ponieważ wyróżnia je wysoka efektywność w budowaniu zaufania odbiorcy wobec promowanej marki.

Reklama na stronie Managera Paczek

Choć outdoor pod względem zasięgu ma często przewagę nad promocją w sieci, działania internetowe są ważnym elementem strategii marketingowej. Jak wynika z raportu „Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce” przygotowanego przez IAB Polska, wydatki na reklamę w Internecie stale rosną (2016 r. – 30%, 2017 r. – 33%, 2018 r. 35%). Ulokowanie banneru w witrynie z dużą ilością odsłon jest szansą na osiągnięcie wysokiego współczynnika klikalności (CTR).

Potencjał aplikacji Manager Paczek jest ogromny. Korzysta z niej średnio ponad 6 milionów osób miesięcznie, dzięki czemu reklama umieszczona w takim miejscu ma szansę dotrzeć do odbiorców z całego kraju. Baner, który stworzy spójną całość z formularzem, nie będzie nachalną promocją, a jedynie uzupełnieniem procesu nadania czy śledzenia przesyłki.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3