Magazyn
Explorer

Pismo dla ciekawych świata, którzy nie boją się marzyć. Poznaj Magazyn Explorer.

Wyniki konkursu start.up.press!

Czytaj dalej
start.up.press

Wyniki konkursu start.up.press!

start.up.press

Blebox.eu, Selectivv Mobile House i DDOB.com - to zwycięzcy naszego konkursu.

Laureatów konkursu poznaliśmy podczas Gali, która odbyła się 7 czerwca w Warszawie w The Heart Warsaw.
Spośród 10 startupów grono 20 Mentorów wybrało 3 najlepsze.

1. MIEJSCE

Blebox.eu

2. MIEJSCE

Selectivv Mobile House

3. MIEJSCE

DDOB.com - Daily Dose of Beauty

Blebox.eu

Blebox.eu dostarcza kompletne rozwiązanie pozwalające producentom klasycznych urządzeń takich jak m.in. bramy, drzwi, okna, oświetlenie czy ogrzewanie  przekształcać łatwo swoje produkty w produkty smart, którymi można sterować za pomocą smartfonów lub tabletów, również z dowolnego miejsca na świecie, bez pośrednictwa dodatkowych urządzeń.
 
Ponadto pod marką własną oferuje 13 produktów opartych o unikalną technologię µWiFi gotowych do stosowania w domach, firmach czy obiektach publicznych, pozwalających w przystępny sposób sterować inteligentnym domem.
 
Technologia µWiFi została opracowana i po raz pierwszy zaprezentowana przez twórców blebox.eu podczas Międzynarodowej Wystawy Wynalazków i Zaawansowanych Technologii w Chinach (Chengdu, 2015) i od tego czasu stosowana jest zarówno przez firmy osiągające miliardowe obroty jak też startupy, które w oparciu o nią budują swoją wizję sukcesu.

Selectivv Mobile House

Selectivv redefiniuje relacje między danymi i marketingiem. Łączymy analizy predykcyjne, dane mobilne, nauki behawioralne oraz innowacyjną technologię reklamową w jednym ekosystemie. Dzięki naszemu podejściu wpływamy na poprawę skuteczności marketingu.
Mamy dane o ponad 50 mln użytkowników z Europy Środkowo-Wschodniej. Baza ta jest uzupełniana online o 9 mln rekordów tygodniowo. Dzięki połączeniu tych zasobów z danymi klienta (w przypadku takiego zlecenia), jak również własnego instrumentu badawczego, budujemy niestandardowe grupy docelowe, które pozwalają nam angażować, przekonywać i motywować ludzi do działania podczas działań marketingowych. Dane pozyskujemy z aplikacji mobilnych oraz mobilnych stron www.
Nasze dane pomagają lepiej zrozumieć klientów. Łącząc precyzję analityki danych i technologię reklamową, tworzymy nową jakość w skutecznych kampania reklamowych.

DDOB.com - Daily Dose of Beauty

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad 12 tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów. DDOB specjalizuje się w teen marketingu. Spółka jest doceniana za innowacyjne podejście do komunikacji z młodym klientem i efektywne docieranie do tej wymagającej grupy docelowej poprzez jej liderów opinii. DDOB wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing), przygotowuje niestandardowe kampanie dla marek z różnych branż oraz kampanie zasięgowe na Instagramie. Z potencjału platformy skorzystały już takie marki jak: Samsung, L'Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty.

Historia platformy
Pomysłodawcą DDOB.com jest Bartek Sibiga, który w 2015 roku dostrzegł potencjał młodych twórców, działających w Internecie. Zauważył, że są oni w stanie generować znacznie większe zasięgi niż tradycyjne media. Wykorzystując wiedzę ze studiów informatycznych stworzył platformę społecznościową, która zrzesza i wspiera influencerów. Platforma gromadzi obecnie blogerów, youtuberów i instagramowiczów z różnych kategorii, takich jak: kosmetyki, porady, kuchnia, podróże i DIY. DDOB.com pomaga im rozwijać swoje kanały blogowe/vlogowe i profile w social media, a także pośredniczy w kontakcie z markami. Platformę wspierają ambasadorzy, którzy oprócz jej reprezentowania i promowania, tworzą unikalne treści.
DDOB.com pomaga firmom budować efektywną komunikację do grup docelowych przez ich liderów opinii. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie, dobiera odpowiednich influencerów do promowania marki w mediach społecznościowych. W ciągu pierwszych 8 miesięcy działalności start-upowi udało się zrealizować ponad 25 kampanii, a także pozyskać stałych klientów.
Rozwój platformy przekłada się także na sukcesywne zwiększanie jej przychodów, pierwsze półrocze 2017 roku przyniosło DDOB 930 tys. zł.

PARTNERZY KONKURSU:

MENTORZY

Wyboru najleppszych trzech startupów dokonali Mentorzy konkursu:

  1. Magdalena Chudzikiewicz, członek Zarządu, Polska Press Grupa
  2. Tomasz Czapliński, Partner Zarządzający, SpeedUp Venture Capital Group
  3. Alexander Diekmann, Prezes Zarządu, Verlagsgruppe Passau
  4. Joanna Grandzicka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, COO Inkubator STARTER
  5. Artur Granicki, Partner Zarządzający, Kancelaria Trio Legal Snażyk Granicki
  6. Michael Kern, Prezes Zarządu, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa
  7. Tomasz Krawczyk, Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego, Polska Press Grupa
  8. Eliza Kruczkowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Innowacji, Polski Fundusz Rozwoju
  9. Wojciech Kuśpik, Prezes Zarządu, Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, twórca Europejskiego Kongresu Gospodarczego
  10. Julia Krysztofiak – Szopa, Prezes Zarządu, Fundacja Startup Poland
  11. Bernd Lutter, Dyrektor Finansowy Verlgagsgruppe Passau
  12. Maciej Maciejowski, Dyrektor Technologii i Rozwoju Serwisów, Polska Press Grupa
  13. Szymon Midera, Prezes Zarządu Shumee.pl
  14. Tomasz Rudolf, Prezes Zarządu D-raft, współzałożyciel The Heart Warsaw
  15. Tomasz Rzepniewski, Managing Partner, Digital & New Services, MEC Polska
  16. Grzegorz Smyka, Interaction Director, MEC Polska
  17. Szymon Szymczyk, PR Consultant, Planet PR
  18. Mateusz Tułecki, CEO InternetBeta Conference, Galperin co-founder
  19. Daniel Waschow, Prezes Zarządu, EWE Polska
  20. Michał Wrzołek, Dyrektor Inwestycyjny, MCI Capital Partners
start.up.press

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Organizatorzy

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.