1 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

Tak się zmieniała jedna z najpopularniejszych wokalistek w czasach PRL-u

Tak się zmieniała jedna z najpopularniejszych wokalistek w czasach PRL-u

Mandat w Radzie Miejskiej po Natalii Robakowskiej obejmie Waldemar Wronecki

NOWE
Mandat w Radzie Miejskiej po Natalii Robakowskiej obejmie Waldemar Wronecki

Polecamy

Koniec lodów na ulicach? Tego chcą władze miasta

Koniec lodów na ulicach? Tego chcą władze miasta

Nie zwlekaj z rozliczeniem podatku. Oto co grozi, jeśli nie oddasz PIT-u na czas

Nie zwlekaj z rozliczeniem podatku. Oto co grozi, jeśli nie oddasz PIT-u na czas

Masz taką mąkę w domu? Nie używaj, możesz mieć przez nią raka!

Masz taką mąkę w domu? Nie używaj, możesz mieć przez nią raka!