Wsparcie promocyjne dla nowych sklepów internetowych. Wiele walczy o utrzymanie klientów i o przetrwanie

OPRAC.:
Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
Pandemia uświadomiła wielu klientom, jak wygodne jest robienie zakupów przez internet - nawet podczas przerwy w pracy czy innych zajęciach. Jest popyt, przybywa więc nowych e-sklepów, a wiąż na rynku jest miejsce dla kolejnych. Tomasz Hołod / Polska Press
Na rynku konsumentó trwa walka między sklepami tradycyjnymi i internetowymi o konsumentów, a na arenie e-commerce - o nowe sklepy internetowe. Wiele z nich powstało pod wpływem potrzeby chwili jaką była izolacja konsumentów w pierwszym etapie pandemii. Teraz nowe e-sklepy przechodzą test rynkowy i każda forma wsparcia może zadecydować io ich przetrwaniu.

Najpopularniejsza w Europie porównywarka internetowa liczy, że oferta przyciągnie szczególnie tych przedsiębiorców, którzy zadebiutowali na polskim rynku e-commerce podczas pandemii koronawirusa i szukają pomysłu na skuteczną promocję swoich ofert.

Przedsiębiorcy, którzy po raz pierwszy zarejestrują swój sklep na Ceneo.pl, mogą zyskać dodatkowo nawet 2,5 tys. złotych na promocję swoich ofert. Akcja potrwa do 18 sierpnia.

Ceneo.pl przypomina, że w tym roku serwis odwiedzi ponad miliard osób, które regularnie kupują przez internet.
Szacujemy, że w całym 2020 roku użytkownicy naszego serwisu złożą we współpracujących z nami sklepach blisko 400 mln wizyt. Współczynnik konwersji na sprzedaż, jaki generujemy sklepom jest najwyższy na rynku. W wielu kategoriach to poziom dwucyfrowy.
- Mamy najszersze portfolio produktów dodatkowych wspierających sprzedaż realizowaną w naszym ekosystemie e-commerce. Jeśli dodamy do tego fakt, że Ceneo jest największą porównywarką cen w Europie, to mamy gotowe rozwiązanie dla sklepów, które są zdecydowane na naprawdę poważną ilościową i jakościową zmianę – zapewnia Radosław Tyszko dyrektor departamentu sprzedaży Ceneo.pl.

Ważne dziś! Kliknij i przeczytaj!

Sklepy internetowe, które dołączą ze swoją ofertą na Ceneo.pl, przyznany bonus mogą wykorzystać do standardowej promocji lub wykorzystać dodatkowo narzędzia takie jak licytowanie pozycji oferty, podświetlenie ofert czy promowanie ich w specjalnych boksach w serwisie. Porównywarka przypomina, że sklepy promujące swoją ofertę na Ceneo.pl mogą liczyć na wsparcie producentów. Serwis współpracuje z setkami właścicieli znanych marek takich jak Sony, Samsung, Huawei czy Amica.

Bank ostrzega przed oszustami. Z kont mogą znikać pieniądze

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3