Z tej śmietany - choć nie jest "prosto od krowy" - można ubić własne masło. Taka innowacja

(peż)
OSM Piątnica ruszyła z krajową kampanią promocyjną Śmietanki 42 procent. Jako jedyna na rynku ma tak wysoką zawartość tłuszczu i jednocześnie zawiera wyłącznie śmietankę pasteryzowaną. Jak podkreśla producent, to ukłon w stronę klientów, którzy doceniają tradycyjne przepisy i metody kulinarne: można z niej przygotować własne, domowego masło.

Przypomnijmy, że Piątnica należy do najmocniejszych polskich marek branży żywnościowej - wynika to z corocznego rankingu przygotowywanego przez „Rzeczpospolitą”. Moc pokazuje stosunek wartości marki do przychodów, jakie ona generuje. Pod tym względem Piątnica uplasowała się na 9. pozycji, poprawiając o jedno oczko zeszłoroczny wynik. To najwyższy wynik spośród marek mleczarskich w Polsce.

OSM Piątnica uruchomiła także dedykowany serwis internetowy domowemaslo.pl/, gdzie konsumenci znajdą informacje dotyczące dostępności, zastosowania produktu, a także przepisy kulinarne i film instruktażowy.

Jak można było zauważyć w rankingu Polska Marka 2016 Rzeczpospolitej, w ubiegłym roku marka Piątnica zwiększyła wartość o 17 proc. Eksperci oszacowali, że jest warta 394,3 mln zł (w 2015 r. było to 336,5 mln zł).

W rankingu Mocy marek Piątnica zajęła 9. miejsce wśród produktów żywnościowych poprawiając o jedno oczko zeszłoroczny wynik. To najwyższy wynik spośród marek mleczarskich w Polsce. Spółdzielnia odnotowała również bardzo dobre wyniki w zestawieniach szczegółowych, wyprzedzając inne firmy z branży. W rankingu Preferencji klientów Piątnica zajęła 22. miejsce. Z kolei badanie opinii konsumentów na temat Postrzeganej jakości dało Piątnicy 18. miejsce w zestawieniu. Na szczególną uwagę zasługuje miejsce 9. w rankingu odzwierciedlającym Lojalność klientów. Wskaźnik ten pokazuje, że konsumenci chętnie i regularnie sięgają po produkty piątnickiej spółdzielni.

– Wysokie miejsce Piątnicy w rankingu marek to dla nas zaszczyt i dowód zaufania ze strony naszych konsumentów. To dla nas jednak również zobowiązanie do ciągłego podwyższania sobie poprzeczki. Uznanie konsumentów jest powodem do satysfakcji, pracuje się jednak na nie każdego dnia. – mówi Łukasz Kalinowski, wiceprezes OSM Piątnica.

OSM Piątnica
to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników prowadzących gospodarstwa na Mazowszu, Kurpiach i Podlasiu. Spółdzielnia rozpoczęła swoją działalność ponad 40 lat temu. Jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. W związku z tym z początkiem kwietnia 2016 r. dostawcy mleka do OSM Piątnica rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Efektem tych działań było wprowadzenie 1 lipca br. przez Spółdzielnię na opakowaniach jej produktów specjalnego oznaczenia: „Bez GMO. Z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”.
Oferta OSM Piątnica obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich takich jak Serek Wiejski, którego jest pierwszym producentem w Polsce, świeże śmietany, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia) oraz produkty fermentowane – jogurty naturalne, jogurty typu greckiego z owocami, kefiry oraz zsiadłe mleko. Piątnica to pierwsza w Polsce firma mleczarska, która wprowadziła na polski rynek Mleko Wiejskie w innowacyjnej butelce z uchwytem, świeże Mleko Ekologiczne – pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpi Zielonych oraz, Wiejskie bez laktozy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Z tej śmietany - choć nie jest "prosto od krowy" - można ubić własne masło. Taka innowacja - Kurier Poranny

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu