1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%)...
fot. Grzegorz Dembiński / Polska Press

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

2 z 5
Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%)...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

3 z 5
Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%)...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

4 z 5
Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%)...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Brakuje ludzi na tych stanowiskach. Zatrudniają od ręki i płacą 11 tys. zł

Brakuje ludzi na tych stanowiskach. Zatrudniają od ręki i płacą 11 tys. zł

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Zobacz również

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł