Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum

Materiał informacyjny II edycja Polish National Sales Forum
Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum
Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum
Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to w ostatnich latach gorące tematy dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?” – pod tym hasłem odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum, już 5 października 2023 r. w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Sektor sprzedaży i obsługi klienta zmienia się dynamicznie. To, co jeszcze kilkanaście lat temu było snem przyszłości, dziś daje realne szanse - pod warunkiem, że właściwie wykorzystamy nowe technologie. Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk w biznesie. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych.

W I edycji Forum w czerwcu 2022 udział wzięło ponad 150 uczestników

AI z pewnością może przyspieszyć wiele procesów - od analizy danych, po pisanie tekstów. W medycynie uczenie maszynowe może przyspieszyć diagnostykę chorób na podstawie objawów klinicznych. Już dziś aplikacje AI redukują zużycie energii i wody, podnoszą efektywność produkcji, pomagają naukowcom odkrywać nowe materiały i technologie, redukować emisję CO2. W połączeniu z innymi nowymi technologiami, jak 5G, obliczenia kwantowe, rozwiązania chmurowe – wpływ AI na naszą rzeczywistość będzie szybko rósł. Wiemy, że sztuczna inteligencja potrafi wiele, ale jeszcze nie wszystkie jej możliwości zostały właściwie zweryfikowane.

AI na pewno przyczyni się do likwidacji niektórych stanowisk, ale nie powinna zastąpić czynnika ludzkiego. To właśnie jest mądre i efektywne korzystanie z nowych technologii, a w przypadku sektora sprzedaży można z tych udogodnień korzystać na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C. Czy przedsiębiorstwa w Polsce cyfryzują swoje procesy biznesowe we właściwym tempie? Jak można je w tym wspomóc? To tylko kilka z pytań, na które podczas Forum odpowiedzą najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta.

Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny z ekspertami

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINKTANK i Kearney.

– Organizując II edycję Forum zależy nam, by na naszej scenie wystąpili najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. zmian kulturowych w organizacjach, narzędzi AI, po które coraz chętniej sięgamy w codziennej pracy oraz nowoczesnego CRM i machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C. Podczas forum pokażemy również, jak za pomocą tych wszystkich innowacji zwiększyć sprzedaż – mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Elżbieta Pełka - prezes Polish National Sales Awards

Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny pt. „Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?”. W rozmowie udział wezmą: Aneta Jóźwicka - Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Provident Polska, Tomasz Klekowski - ekspert ds. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, Bożena Leśniewska - Wiceprezeska Zarządu Orange Polska, Piotr Mieczkowski - Dyrektor Zarządzający Fundacji Digital Poland, Henryk Mucha - Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, Borys Stokalski - Partner w firmie RETHINK. Dyskusję poprowadzi Zbigniew Gajewski – partner w THINKTANK.

Jednym z partnerów strategicznych II edycji Forum jest THINKTANK, który od wielu lat inspiruje i wzmacnia debatę publiczną w Polsce, tworzy platformę refleksji i wymiany wiedzy między liderami biznesu i administracji.

Podczas I edycji Forum PNSA wystąpił gen. Roman Polko

– Jako THINKTANK prowadzimy badania, wydajemy raporty i analizy, w których opisujemy najważniejsze trendy z zakresu zarządzania, przywództwa, polityki państwowej, ale również rozwoju i wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Działania THINKTANK, obejmują takie sfery jak zwiększanie szans polskich firm w środowisku globalnym, promowanie dobrych praktyk w obszarze administracji, czy poprawa kompetencji przywódczych liderów biznesu. Wiele z tych elementów łączy się bezpośrednio z tematyką i charakterystyką Forum, dlatego z przyjemnością podjęliśmy współpracę z PNSA przy tym projekcie – mówi Adrianna Śniadowska, CEO THINKTANK.

Rozwój nowych technologii i ich wykorzystanie rodzi pytania natury etycznej. To ważny obszar związany z rozkwitem sztucznej inteligencji, którego nie można bagatelizować.

– W aplikowaniu nowych technologii, zwłaszcza AI, etyka ma kluczowe znaczenie. To zapewnienie, że technologie służą dobrobytowi użytkowników i nie naruszają ich praw. Etyka wymaga ochrony prywatności danych, minimalizowania błędów i skutków ubocznych oraz zapewnienia uczciwego dostępu do danego rozwiązania różnym grupom społecznym. Ważne jest także unikanie negatywnego wpływu na pracę ludzką poprzez odpowiednie szkolenia i jeśli to konieczne przekwalifikowanie pracowników. Etyka kieruje wdrażanie technologii w kierunku uczciwości, sprawiedliwości i odpowiedzialności – mówi dr Grzegorz Sobiecki, przewodniczący Kapituły Sędziowskiej PNSA, partner w Redegate.com.

Bilety z serii „Regular” w cenie 990 zł + VAT są już dostępne. Wydarzenie odbędzie 5 października 2023 w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Dowiedz się więcej na temat II edycji FORUM i kup bilet.

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników. Podczas wydarzenia wystąpiło 13 prelegentów z Polski i zagranicy, wśród nich m.in. gen. Roman Polko czy Stuart Lotherington. W konferencji udział wzięli przedstawiciele największych polskich firm - BNP Paribas, PGNiG Grupa Orlen, Orange Polska, Millennium Bank, Kompanii Piwowarskiej, PKO Leasing, ESOLEO czy AXA.

Polish National Sales Awards od ponad 15 lat działa na rzecz rozwoju polskiego sektora sprzedaży i obsługi Klienta poprzez wspieranie przedsiębiorstw przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. PNSA integruje sektor sprzedaży i obsługi klienta w Polsce oraz nagradza i wyróżnia jego najlepszych przedstawicieli podczas corocznej Gali konkursu Polish National Sales Awards. Organizacja promuje najlepsze standardy sprzedaży oraz tworzy przestrzeń do wymieniania i pozyskiwania wiedzy dotyczącej trendów sprzedaży poprzez organizację FORUM.

Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży

Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja środowiska handlowców i menedżerów sprzedaży w Polsce oraz promowanie i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta opartych na zasadach dobrych praktyk. Wyróżnia za wybitne kompetencje, ponadprzeciętne osiągnięcia oraz wysokie standardy etyczne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu