1 z 5
Przewijaj galerię w dół
W świecie w którym, zwłaszcza negatywne, informacje o...
fot. Karolina Misztal / Polska Press

W świecie w którym, zwłaszcza negatywne, informacje o firmach i markach rozchodzą się lotem błyskawicy, oparcie swojej strategii o Environmental, Social and Corporate Governance (ESG) wydaje się jedyną słuszną drogą. Co istotne nie wystarczą deklaracje wierności określonym wartościom. Trzeba także konsekwentnie prowadzić działania zgodnie z nimi.

2 z 5
Marki, które postępują zgodnie z deklarowanymi przez siebie...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Marki, które postępują zgodnie z deklarowanymi przez siebie wartościami mogą liczyć na to, że częściej trafiać będą do koszyka konsumenta - taką deklarację składa 42% ankietowanych. Okazuje się też, że jako konsumenci chętniej polecimy takie marki innym (30%).

3 z 5
Co więcej marki, które postępują zgodnie z deklarowanymi...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Co więcej marki, które postępują zgodnie z deklarowanymi przez siebie wartościami mogą liczyć na to, że częściej trafiać będą do koszyka konsumenta - taką deklarację składa 42% ankietowanych. Okazuje się też, że jako konsumenci chętniej polecimy takie marki innym (30%).

4 z 5
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

TYLKO U NAS
Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

Zobacz również

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

TYLKO U NAS
Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu