1 z 5
Przewijaj galerię w dół
81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków podejdzie ostrożniej, bardzo skrupulatnie wybierając marki oferujące najbardziej spersonalizowane doświadczenia.

2 z 5
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

3 z 5
Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na zapytania i zgłaszane prośby oraz problemy, licząc, że trafi na osobę posiadającą aktualne informacje o statusie sprawy, niezależnie od działu, który ta będzie reprezentować.

4 z 5
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Zobacz również

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł