2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Kandydaci na burmistrza m. i gm. Jabłonowo Pomorskie w wyborach samorządowych 2024

Kandydaci na burmistrza m. i gm. Jabłonowo Pomorskie w wyborach samorządowych 2024

Pożar na "wzgórzu miłości". W jednej akcji dziesięciu strażaków

NOWE
Pożar na "wzgórzu miłości". W jednej akcji dziesięciu strażaków

Polecamy

Pierwszy wywiad Ziobry o chorobie: Najgorszy jest uporczywy ból

Pierwszy wywiad Ziobry o chorobie: Najgorszy jest uporczywy ból

Szokujące słowa Ukraińców o ministrze Kołodziejczaku

Szokujące słowa Ukraińców o ministrze Kołodziejczaku

W tych sklepach zostawimy najwięcej pieniędzy przy okazji świątecznych zakupów

W tych sklepach zostawimy najwięcej pieniędzy przy okazji świątecznych zakupów