1 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kampanie oparte na motywie gier czy emitowanie reklam w tej...
fot. Przemysław Swiderski / Polska Press

Nasze zamiłowanie do gier wykorzystują szefowie, handlowcy, nauczyciele. Grywalizacja stała się globalną sztuką i biznesem

Kampanie oparte na motywie gier czy emitowanie reklam w tej przestrzeni będą doskonałą formą dotarcia do wszystkich pokoleń. Nasze badania pokazują, że ten rodzaj rozrywki preferują zarówno starsze osoby, jak i młode generacje bez względu na płeć.

Zobacz również

Polska - USA NA ŻYWO. Lekcja hokeja dla Polaków? Gdzie oglądać?

Polska - USA NA ŻYWO. Lekcja hokeja dla Polaków? Gdzie oglądać?

Kibicuj Industrii Kielce w Płocku. Klub organizuje wyjazd na mecz z Orlenem Wisłą

Kibicuj Industrii Kielce w Płocku. Klub organizuje wyjazd na mecz z Orlenem Wisłą

Polecamy

Nowe technologie zrewolucjonizują naukę? Rozmowa z prof. Małgorzatą Dobrowolską

Nowe technologie zrewolucjonizują naukę? Rozmowa z prof. Małgorzatą Dobrowolską

Te osoby stracą 800 plus, jeżeli nie spełnią dodatkowych warunków

Te osoby stracą 800 plus, jeżeli nie spełnią dodatkowych warunków

Kobiety w świecie przywództwa. Rozmowa z Anną Hanusiak-Tatarską

Kobiety w świecie przywództwa. Rozmowa z Anną Hanusiak-Tatarską