1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo...
fot. Robert Woźniak / Polska Press

Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo marką choć wciąż pełnowymiarowy e-sklep to przyszłość.

2 z 5
Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane zostały przez klientów za jedne z najbardziej przyjaznych.

3 z 5
W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane pierwszeństwo pod względem przyjazności cyfrowej dla klientów dzierży marka PZU.

4 z 5
Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy reklamowe, newslettery lub inne formy komunikacji marketingowej marek są dopasowane do ich potrzeb. Dotychczas takie działania firm w dużej mierze opierały się na danych od dostawców zewnętrznych (tzw. third party data). W dziesiątce najbardziej przyjaznych cyfrowo marek zdaniem klientów jest też Euro RTV AGD.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Niewiadoma, Goczał, Wachowicz... Znamy małopolskich Ambasadorów Sportu i Turystyki

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Prezydent RP w Zakopanem: Mam nadzieję, że uda się dokonać rewitalizacji Nosala

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Zobacz również

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Nowy pomysł na legendarny zakład. Jest gwarancja długoterminowych zamówień

Konferencja Impact w Poznaniu już wkrótce. Pamiętacie imprezę sprzed roku? Zobaczcie!

Konferencja Impact w Poznaniu już wkrótce. Pamiętacie imprezę sprzed roku? Zobaczcie!