1 z 2
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wielu reklamodawców zastrzega sobie by ich materiały...
fot. Adam Jankowski / Polska Press

Rynek reklamy traci na agresji Rosji na Ukrainę, bo reklamodawcy nie lubią sąsiedztwa treści o wojnie

Wielu reklamodawców zastrzega sobie by ich materiały promocyjne nie były lokowane w sąsiedztwie treści, w którcy pojawiają się słowa takie jak: „Władimir Putin”, „Wołodymyr Zełenskij”, „wojna” i „NATO”. Również Google zaleca swym klientom, aby nie lokowali reklam tam, gdzie padają te lub podobne hasła, więc i wydawcy mediów są bardziej powściągliwi.

Zobacz również

Tak było na ostatniej imprezie w Venus Planet. Zobacz zdjęcia

Tak było na ostatniej imprezie w Venus Planet. Zobacz zdjęcia

Regulamin Akcji „Sadzonka za ubranie". Sprawdź szczegóły akcji!

Polecamy

Ten dzień zmienił internet. 19 lat temu opublikowano pierwszy film na YouTube

Ten dzień zmienił internet. 19 lat temu opublikowano pierwszy film na YouTube

Ściśle tajna broń Putina sieje postrach

Ściśle tajna broń Putina sieje postrach

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE