1 z 7
Przewijaj galerię w dół
W poniedziałek klienci sieci Biedronka otrzymali SMS, w...
fot. Adam Jankowski / Polska Press

Wojna Biedronki i Lidla. Oto reakcje

W poniedziałek klienci sieci Biedronka otrzymali SMS, w którym sieć porównuje ceny masła w porównaniu z cenami tego produktu w Lidlu. W sieci zawrzało.

2 z 7
Internauci zauważają, że treść wiadomości wygląda na...
fot. Materiały promocyjne

SMS od Biedronki do klientów

Internauci zauważają, że treść wiadomości wygląda na nieprzemyślaną i chaotyczną. To jednak pierwsza tego typu kampania Biedronki. Czy ostatnia? Zapewne nie.

3 z 7
Biedronka od wielu miesięcy porównuje zakupy u siebie z...
fot. Materiały promocyjne

Koszyk zakupowy Biedronki

Biedronka od wielu miesięcy porównuje zakupy u siebie z produktami kupionymi w Lidlu. To największy konkurent portugalskiego dyskontu, któremu Lidl nie pozostaje dłużny.

4 z 7
Śladem Biedronki, także Lidl porównuje koszyki zakupowe...
fot. Materiały promocyjne

Lidl sprawdza różne koszyki zakupowe

Śladem Biedronki, także Lidl porównuje koszyki zakupowe przygotowane przez różne agencje i dzienniki. Klienci w reklamach i spotach widzą najbardziej korzystne dla danej sieci wyliczenia z danego miesiąca.

Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"