
Wojna Biedronki i Lidla. Oto reakcje
W poniedziałek klienci sieci Biedronka otrzymali SMS, w którym sieć porównuje ceny masła w porównaniu z cenami tego produktu w Lidlu. W sieci zawrzało.

SMS od Biedronki do klientów
Internauci zauważają, że treść wiadomości wygląda na nieprzemyślaną i chaotyczną. To jednak pierwsza tego typu kampania Biedronki. Czy ostatnia? Zapewne nie.

Koszyk zakupowy Biedronki
Biedronka od wielu miesięcy porównuje zakupy u siebie z produktami kupionymi w Lidlu. To największy konkurent portugalskiego dyskontu, któremu Lidl nie pozostaje dłużny.

Lidl sprawdza różne koszyki zakupowe
Śladem Biedronki, także Lidl porównuje koszyki zakupowe przygotowane przez różne agencje i dzienniki. Klienci w reklamach i spotach widzą najbardziej korzystne dla danej sieci wyliczenia z danego miesiąca.