
Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.

Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.

Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.