1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Adam Jankowski / Polska Press
WA211025AJ_078.jpg
Szczyt zainteresowania wyszukiwaniami świątecznymi zarówno na YouTube, jak i w wyszukiwarce Google wypada w okolicy Black Friday i trwa aż do drugiego dnia Świąt. Planując święta,
2 z 4

fot. Adam Jankowski / Polska Press
WA211025AJ_087.jpg
Polacy ponad połowę budżetu (52%) przeznaczają na prezenty dla najbliższych. Jest to 4 punkty procentowe więcej niż średnia europejska, która wynosi 48% . W 2020 roku aż 62% Polaków deklarowało, że rozpocznie z wyprzedzeniem zakupy prezentów. W tym roku ten trend umocnił się.
3 z 4

fot. Adam Jankowski / Polska Press
WA211025AJ_100.jpg
Co roku Polacy w okresie świątecznym szukają w Google podobnych rzeczy. Prym wiodą inspiracje prezentowe, przepisy na różne potrawy oraz życzenia świąteczne.