1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Krzysztof Szymczak / Polska Press
LD200601KS_254.JPG
Według badania Corona Mood zrealizowanego przez GfK w listopadzie ubiegłego roku aż 73 proc. Polaków deklarowało wówczas zwiększenie wydatków na dobra trwałe, w tym na artykuły gospodarstwa domowego. Rok wcześniej taki zamiar miało zaledwie 29 proc. konsumentów.
2 z 4

fot. Krzysztof Szymczak / Polska Press
Polakom coraz bardziej zależy na wygodzie, a grupa suszarek bębnowych staje się istotną częścią dużego sprzętu AGD
3 z 4

fot. Andrzej Banaś / Polska Press
W sprzedaży dużego sprzętu AGD niezmiennie dominują trzy kategorie, kolejno są to lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące i piekarniki) . Z kolei najszybciej rosnącą kategorią są suszarki bębnowe.