
Właściciele aplikacji muszą być gotowi na dostarczanie bezproblemowych doświadczeń cyfrowych przez cały czas. Jeśli zrobią to dobrze, mogą zbudować zaufanie i lojalność klientów, zwiększyć przychody i zapewnić nam wszystkim udane i zasłużone wakacje.

Konsumenci stali się bardziej zależni od aplikacji i usług cyfrowych we wszystkich obszarach swojego życia, w rezultacie czego oczekiwania wobec usług cyfrowych stały się znacznie wyższe.

71% osób twierdzi, że awaria używanej przez nich aplikacji podróżnej (takiej jak aplikacja linii lotniczej, przewoźnika kolejowego lub rezerwacja hotelowa) zakłóciłaby ich wakacje, a 42% twierdzi, że potencjalnie zrujnowałaby całą podróż.

W czasie pandemii konsumenci stali się jeszcze bardziej zależni od usług i aplikacji cyfrowych. Stali się też bardziej wymagający, jeśli chodzi o oczekiwania dotyczące działania aplikacji i znacznie mniej tolerancyjni, gdy coś się nie udaje.