
Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.

Podobnie jak w ubiegłym roku, prawie połowa rodziców (49%) będzie kompletować wyprawkę, łącząc zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie. Optymalnym wyborem są więc dla nich marki obecne jednocześnie w kilku kanałach sprzedaży, które dodatkowo oferują możliwość złożenia zamówienia online i odbioru w sklepie.