1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Przemysław Świderski / Polska Press
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.
2 z 4

fot. Mariusz Kapała / Polska Press
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.
3 z 4

fot. Mariusz Kapała / Polska Press
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.