1 z 4
Przewijaj galerię w dół
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej...
fot. Przemysław Świderski / Polska Press

69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.

2 z 4
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.

3 z 4
69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

69 proc. ankietowanych nie ma ani czasu ani profesjonalnej wiedzy, by codziennie przygotowywać świeże zbilansowane posiłki. Dlatego też styczeń i luty zawsze były wyjątkowym okresem pod względem sprzedaży diet pudełkowych.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"