
Małe firmy ratować przed kryzysem chcą się poprzez zwiększenie ostrożności w kwestii zaciągania zobowiązań finansowych w przyszłości, zwiększenie wysokości odpisów amortyzacyjnych i planowanie zwiększenia sprzedaży. Z kolei w przypadku największych firm i korporacji w pierwszej trójce środków, które mają uchronić je przed skutkami kryzysu, znalazło się: obniżenie kosztów prowadzonej działalności, także zwiększenie odpisów amortyzacyjnych oraz ograniczenie zatrudniania nowych pracowników.

Małe firmy ratować przed kryzysem chcą się poprzez zwiększenie ostrożności w kwestii zaciągania zobowiązań finansowych w przyszłości, zwiększenie wysokości odpisów amortyzacyjnych i planowanie zwiększenia sprzedaży. Z kolei w przypadku największych firm i korporacji w pierwszej trójce środków, które mają uchronić je przed skutkami kryzysu, znalazło się: obniżenie kosztów prowadzonej działalności, także zwiększenie odpisów amortyzacyjnych oraz ograniczenie zatrudniania nowych pracowników.