1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Andrzej Banaś / Polska Press
Wielu influencerów otwiera własne firmy i tworzy autorskie produkty. Niektórzy celebryci od dawna widzieli taką potrzebę i praktycznie od początku istnienia swoich profili w social mediach uruchamiają swoje biznesy.
2 z 4

fot. Łukasz Kaczanowski/Polska Press
Wraz ze wzrostem dostępności usług influencerskich już mikro i nanoifluencerzy mają ułatwiony dostęp do reklamodawców m.in. poprzez różnego rodzaju platformy. Natomiast, nawiązanie samej współpracy to jedno. Druga kwestia bardziej złożona to przebieg samej kampanii. Jak zatem kontrolować formalności i realizować założenia kampanii w terminie? Kiedy influencer zaczyna działać na szerszą skalę może nie obyć się bez pomocy agencji lub managera.
3 z 4

fot. Sylwia Dąbrowa / Polska Press
zdjęcie ilustracyjne
Gala Influencer Roku 2019