1 z 7
Przewijaj galerię w dół

fot. Sylwia Dąbrowa / Polska Press
Gala nagrody Influencer Roku magazynu Joy, Warszawa październik 2019 r.
Jakie są przyczyny tak niskiego poziomu zaufania polskiego społeczeństwa do twórców internetowych? Wśród najczęściej wymienianych przez respondentów pojawiły się: przesadna lub nachalna prezentacja produktu (41%), kontrowersyjny i wulgarny materiał (35%), a także zbyt długa i rozwlekła treść posta (33%).
2 z 7

mat. prasowe LoveBrands Group
3 z 7

fot. Sylwia Dąbrowa / Polska Press
Gala nagrody Influencer Roku magazynu Joy, Warszawa październik 2019 r. - Agnieszka Kaczorowska
Trzech na dziesięciu internautów zaczęło obserwować reklamowaną przez influencera markę, a 2 na 10 internautów po nawiązaniu współpracy z ich ulubioną marką, zaczęło obserwować influencera.
4 z 7
