4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

W Śląskim Finale Wojewódzkim Pucharu Tymbarku wystąpi aż 159 drużyn

W Śląskim Finale Wojewódzkim Pucharu Tymbarku wystąpi aż 159 drużyn

Arka musi dać radę z problemami kadrowymi i wpłynąć do ekstraklasy

Arka musi dać radę z problemami kadrowymi i wpłynąć do ekstraklasy

Polecamy

Nie żyje Mirosław Rataj, były naczelny Gazety Lubuskiej i prezes Wydawnictwa Lubpress

Nie żyje Mirosław Rataj, były naczelny Gazety Lubuskiej i prezes Wydawnictwa Lubpress

W Ostrołęce rozbito kumulację Lotto. Szczęśliwiec wygrał ponad 14 mln złotych!

W Ostrołęce rozbito kumulację Lotto. Szczęśliwiec wygrał ponad 14 mln złotych!

Ważny projekt Prezydenta. Dotyczy bezpieczeństwa Polski

Ważny projekt Prezydenta. Dotyczy bezpieczeństwa Polski