1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania innych, nawet dalej zlokalizowanych punktów sprzedaży. Brak lojalności klientów względem jednej sieci handlowej to cecha charakterystyczna naszego rynku.

2 z 4
Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Pres

Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania innych, nawet dalej zlokalizowanych punktów sprzedaży. Brak lojalności klientów względem jednej sieci handlowej to cecha charakterystyczna naszego rynku.

3 z 4
Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania...
fot. Grzegorz Olkowski / Polska Press

Likwidacja obostrzeń zachęciła klientów do odwiedzania innych, nawet dalej zlokalizowanych punktów sprzedaży. Brak lojalności klientów względem jednej sieci handlowej to cecha charakterystyczna naszego rynku.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem