21 z 22
Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the...
fot. materiały prasowe

Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the general approach towards customer data to develop truly data-driven decision-making among client companies from telco, media, automotive and e-commerce industries.

5 years ago, Peter started as a marketing specialist in creative agency, UNIFER, where he gradually worked himself up to become a key account manager. Prior to starting at EXPONEA, Peter gainedexperience at Kiwi.com where he was taking care of online and offline brand communication.”

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd