
PZ181010GD_002.jpg
Jak wynika z raportu „Mobile Gaming in Poland”, ponad 90 proc. użytkowników preferuje nagradzane reklamy od tradycyjnych reklam bez bonusów. Walutą jest tu uwaga i czas użytkownika

GD151121KM_124.jpg
Podczas oglądania telewizji na smartfonie, drugiego ekranu innego urządzenia używamy do sprawdzania mediów społecznościowych, czytania maili, wiadomości czy rozmowy ze znajomymi. Blisko połowa Polaków szuka produktów, które mogliby kupić, a ponad 42 proc. szuka informacji związanych z tym, co właśnie oglądają.

GD160831KM_018.jpg
Multiscreening, czyli wieloekranowość, to aktywność użytkownika na przynajmniej dwóch ekranach jednocześnie lub sekwencyjnie. Dzieli się go na meshing (jednoczesne korzystanie z różnych urządzeń w poszukiwaniu podobnych treści), stacking (wykorzystanie różnych urządzeń w poszukiwaniu różnych treści w tym samym czasie) oraz shifting (sekwencyjne wykorzystanie kilku urządzeń w poszukiwaniu podobnych treści).

PZ160717LG_051.jpg
Wzrasta odsetek współkonsumpcji ekranów cyfrowych - wśród nich prym wiodą smartfony. Korzysta z nich już ponad 90 proc. użytkowników Internetu powyżej 15 roku życia.