1 z 4
Przewijaj galerię w dół
W kanale on-line przedsiębiorca sprzedający ubrania, buty...
fot. Piotr Hukało / Polska Press

GD171007PH_036.JPG

W kanale on-line przedsiębiorca sprzedający ubrania, buty czy akcesoria z wyższej półki może skutecznie dotrzeć m.in. do Generacji Z i Millenialsów. To właśnie oni w ciągu najbliższych trzech lat wygenerują 130 proc. rynkowego wzrostu w globalnej branży mody luksusowej.

2 z 4
Klientów z apetytem na nasze produkty można znaleźć w każdym...
fot. Piotr Hukało / Polska Press

GD171007PH_031.JPG

Klientów z apetytem na nasze produkty można znaleźć w każdym zakątku świata, dzięki możliwościom dzisiejszej technologii. Warto mieć świadomość tego, szczególnie że niszowa polska marka, która doświadcza wyzwań związanych ze skalowaniem swojego biznesu na lokalnym rynku, może doskonale wpasować się w gusta internautów z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Stanów Zjednoczonych.

3 z 4
W kanale on-line przedsiębiorca sprzedający ubrania, buty...
fot. Fot. Lukasz Kaczanowski/Polska Press

LU181123LK_214.JPG

W kanale on-line przedsiębiorca sprzedający ubrania, buty czy akcesoria z wyższej półki może skutecznie dotrzeć m.in. do Generacji Z i Millenialsów. To właśnie oni w ciągu najbliższych trzech lat wygenerują 130 proc. rynkowego wzrostu w globalnej branży mody luksusowej.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków