
KR210113ON_031.JPG
Dzisiejsze rosnące tempo życia powoduje, że miejsca na obowiązki domowe pozostaje coraz mniej. Opcja dostawy produktów pod drzwi jest w tej sytuacji bardzo wygodnym i efektywnym czasowo rozwiązaniem.

WR201231JJ_01.jpg
Kanały online i offline w świecie handlu wzajemnie się uzupełniają. Z ostatniego badania PayPal wynika, że takie hybrydowe podejście jest szczególnie widoczne w przypadku kupowania produktów świeżych i nietrwałych. Potwierdzają to dane: choć liczba Polaków korzystających z zakupów spożywczych w sieci jest imponująca, tylko 7% z nich decydowało się nabyć tam świeże produkty.

WA170102DK_118.jpg
Trend hybrydowych zakupów spożywczych, napędzany przez potrzebę bezpieczeństwa, wygodę i wyznawane przez konsumentów wartości, dzięki pandemii zyskał szansę na dynamiczny rozwój. Według prognoz, prędko się to nie zmieni.