1 z 6
Przewijaj galerię w dół
Na przełomie wiosny i lata 2024 prezydent Białegostoku...
fot. W.Wojtkielewicz/Archiwum

Na przełomie wiosny i lata 2024 prezydent Białegostoku sypnął ofertami pracy w magistracie

2 z 6
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:...
fot. Archiwum

Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1

1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w organizacjach samorządu terytorialnego, w tym szczególnie – w Unii Metropolii Polskich oraz Związku Miast Polskich, pod względem technicznym,
• współpraca z organami administracji publicznej w zakresie kontaktów krajowych i zagranicznych oraz wizyt oficjalnych, w kooperacji z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
• obsługa kancelaryjno-biurowa,
• przygotowywanie zestawień i analiz samorządowych na potrzeby przedstawicieli Miasta,
• organizacja wydarzeń tematycznych w Referacie i ich współorganizowanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz instytucjami europejskimi,
• przygotowywanie dokumentów i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przy współpracy z Biurem Zamówień Publicznych.

2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych w co najmniej jednej z dyscyplin: ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki prawne, matematyka, informatyka,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych oraz instrukcji kancelaryjnej;
• dobra znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu MS Office) i urządzeń biurowych,
• znajomość baz danych dotyczących statystyk społeczno-ekonomicznych (krajowych i zagranicznych), samodzielność w pozyskiwaniu informacji, tworzeniu zestawień i formułowaniu wniosków,
• dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego,
• posiadanie umiejętności: pracy w zespole oraz pod presją czasu, stosowania zasad i narzędzi zarządzania projektowego, planowania i organizacji pracy, pracy przy kilku projektach jednocześnie, poszukiwania rozwiązań nieliniowych, prognozowania,
• kreatywność, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
• samodzielność, dokładność, systematyczność,
• dyspozycyjność w godzinach popołudniowych i w weekendy,
• doświadczenie w pracy biurowej i/lub w administracji publicznej.

4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 21 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.18.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta”.

6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.

3 z 6
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:...

Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1

1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie postępowań, dotyczących zgłoszeń budowy, zmiany sposobu użytkowania, rozbiórki i wykonywania robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym wydawanie postanowień nakładających na zgłaszającego obowiązek uzupełnienia zgłoszenia,
• prowadzenie rejestrów pism, wniosków i decyzji,
• sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
• publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
• bieżąca obsługa interesantów.

2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe lub
wykształcenie średnie oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
• znajomość problematyki dotyczącej wydawania decyzji administracyjnych,
• kreatywność, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
• biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
• zdolność szybkiego uczenia się i przyswajania obsługi systemów niezbędnych na danym stanowisku pracy.

4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.20.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury”.

6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.

4 z 6
1.Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:...
fot. W.Wojtkielewicz/Archiwum

Nabór na stanowisko inspektora w Centrum Aktywności Społecznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1

1.Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• koordynowanie procesu powołania i obsługa organizacyjna społecznych zespołów konsultacyjno-doradczych, działających przy Prezydencie Miasta Białegostoku, obsługiwanych przez Centrum Aktywności Społecznej,
• planowanie i koordynowanie działań, związanych z udostępnianiem pomieszczeń Centrum Aktywności Społecznej,
• inicjowanie, organizacja i koordynacja wydarzeń o charakterze integracyjno-społecznym, odbywających się w przestrzeni miasta, dedykowanych mieszkańcom Białegostoku,
• przygotowywanie oraz obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych na rzecz białostoczan w siedzibie Centrum Aktywności Społecznej,
• diagnozowanie potrzeb związanych z funkcjonowaniem budynku Centrum Aktywności Społecznej,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wspierania dialogu i aktywności społecznej,
• redagowanie treści materiałów informacyjnych,
• prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych,
• publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie: www.cas.bialystok.pl.

2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3. Wymagania dodatkowe:
• dyspozycyjność i gotowość do wykonywania pracy popołudniami oraz w weekendy,
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej,
• umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
• zdolność do pracy pod presją czasu oraz szybkiego reagowania na zmiany,
• samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność.

4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz staż pracy.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 21 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.19.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Centrum Aktywności Społecznej”.

6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4600 – 4800 zł.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Zobacz również

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym