
Na przełomie wiosny i lata 2024 prezydent Białegostoku sypnął ofertami pracy w magistracie

Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w organizacjach samorządu terytorialnego, w tym szczególnie – w Unii Metropolii Polskich oraz Związku Miast Polskich, pod względem technicznym,
• współpraca z organami administracji publicznej w zakresie kontaktów krajowych i zagranicznych oraz wizyt oficjalnych, w kooperacji z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
• obsługa kancelaryjno-biurowa,
• przygotowywanie zestawień i analiz samorządowych na potrzeby przedstawicieli Miasta,
• organizacja wydarzeń tematycznych w Referacie i ich współorganizowanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz instytucjami europejskimi,
• przygotowywanie dokumentów i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przy współpracy z Biurem Zamówień Publicznych.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych w co najmniej jednej z dyscyplin: ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki prawne, matematyka, informatyka,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych oraz instrukcji kancelaryjnej;
• dobra znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu MS Office) i urządzeń biurowych,
• znajomość baz danych dotyczących statystyk społeczno-ekonomicznych (krajowych i zagranicznych), samodzielność w pozyskiwaniu informacji, tworzeniu zestawień i formułowaniu wniosków,
• dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego,
• posiadanie umiejętności: pracy w zespole oraz pod presją czasu, stosowania zasad i narzędzi zarządzania projektowego, planowania i organizacji pracy, pracy przy kilku projektach jednocześnie, poszukiwania rozwiązań nieliniowych, prognozowania,
• kreatywność, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
• samodzielność, dokładność, systematyczność,
• dyspozycyjność w godzinach popołudniowych i w weekendy,
• doświadczenie w pracy biurowej i/lub w administracji publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 21 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.18.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.

Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie postępowań, dotyczących zgłoszeń budowy, zmiany sposobu użytkowania, rozbiórki i wykonywania robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym wydawanie postanowień nakładających na zgłaszającego obowiązek uzupełnienia zgłoszenia,
• prowadzenie rejestrów pism, wniosków i decyzji,
• sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
• publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
• bieżąca obsługa interesantów.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe lub
wykształcenie średnie oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
• znajomość problematyki dotyczącej wydawania decyzji administracyjnych,
• kreatywność, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
• biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
• zdolność szybkiego uczenia się i przyswajania obsługi systemów niezbędnych na danym stanowisku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.20.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.

Nabór na stanowisko inspektora w Centrum Aktywności Społecznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1.Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• koordynowanie procesu powołania i obsługa organizacyjna społecznych zespołów konsultacyjno-doradczych, działających przy Prezydencie Miasta Białegostoku, obsługiwanych przez Centrum Aktywności Społecznej,
• planowanie i koordynowanie działań, związanych z udostępnianiem pomieszczeń Centrum Aktywności Społecznej,
• inicjowanie, organizacja i koordynacja wydarzeń o charakterze integracyjno-społecznym, odbywających się w przestrzeni miasta, dedykowanych mieszkańcom Białegostoku,
• przygotowywanie oraz obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych na rzecz białostoczan w siedzibie Centrum Aktywności Społecznej,
• diagnozowanie potrzeb związanych z funkcjonowaniem budynku Centrum Aktywności Społecznej,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wspierania dialogu i aktywności społecznej,
• redagowanie treści materiałów informacyjnych,
• prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych,
• publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie: www.cas.bialystok.pl.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• dyspozycyjność i gotowość do wykonywania pracy popołudniami oraz w weekendy,
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej,
• umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
• zdolność do pracy pod presją czasu oraz szybkiego reagowania na zmiany,
• samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz staż pracy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 21 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.19.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Centrum Aktywności Społecznej”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4600 – 4800 zł.