1 z 6
Przewijaj galerię w dół

fot. Aneta Żurek / Polska Press
Teraz kupujemy z większym namysłem – 17% respondentów nabywa mniej niż rok wcześniej, 31% wybiera raczej tylko niezbędne produkty, 32% deklaruje robienie zakupów w sposób zaplanowany, by unikać nieprzemyślanych wydatków. Również 32% ankietowanych częściej porównuje ceny w różnych sklepach, szukając tych najniższych, a 38% respondentów wybiera produkty w cenach promocyjnych.
2 z 6

fot. mat. prasowe PSH Lewiatan
3 z 6

fot. Agnieszka Bielecka / Polska Press
Ważna jest dla nas jakość, świeżość i walory zdrowotne produktów, które wkładamy do koszyka. Nie zaskakuje więc, że 32% Polaków deklaruje, że częściej niż wcześniej kupuje produkty od lokalnych producentów, tradycyjnie uważane za lepsze i zdrowsze.
4 z 6

fot. mat. prasowe PSH Lewiatan