
Zainteresowanie zdrowymi produktami rośnie z roku na rok – w okresie marzec-czerwiec br. artykuły spożywcze z kategorii fit były dodawane do list zakupów o 23,57% częściej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie artykuły bez tłuszczu (+34,93 r/r), bez glutenu (+20,24% r/r) oraz zamienniki mięsa (+32,10% r/r).

Zainteresowanie zdrowymi produktami rośnie z roku na rok – w okresie marzec-czerwiec br. artykuły spożywcze z kategorii fit były dodawane do list zakupów o 23,57% częściej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie artykuły bez tłuszczu (+34,93 r/r), bez glutenu (+20,24% r/r) oraz zamienniki mięsa (+32,10% r/r).

Zainteresowanie zdrowymi produktami rośnie z roku na rok – w okresie marzec-czerwiec br. artykuły spożywcze z kategorii fit były dodawane do list zakupów o 23,57% częściej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie artykuły bez tłuszczu (+34,93 r/r), bez glutenu (+20,24% r/r) oraz zamienniki mięsa (+32,10% r/r).

Zainteresowanie zdrowymi produktami rośnie z roku na rok – w okresie marzec-czerwiec br. artykuły spożywcze z kategorii fit były dodawane do list zakupów o 23,57% częściej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie artykuły bez tłuszczu (+34,93 r/r), bez glutenu (+20,24% r/r) oraz zamienniki mięsa (+32,10% r/r).