1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute....
fot. Robert Woźniak / Polska Press

PZ181223RW_023.jpg

Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute. Konsumenci w znacznej mierze chcą zniżek (ponad 44 proc.), spersonalizowanych ofert (40 proc.) oraz ofert specjalnych (blisko 40 proc.). Dopiero w dalszej kolejności chcą być informowani o produkcie lub marce (prawie 28 proc.).

2 z 4
Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute....
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

KR201219AK_032.jpg

Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute. Konsumenci w znacznej mierze chcą zniżek (ponad 44 proc.), spersonalizowanych ofert (40 proc.) oraz ofert specjalnych (blisko 40 proc.). Dopiero w dalszej kolejności chcą być informowani o produkcie lub marce (prawie 28 proc.).

3 z 4
Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute....
fot. Robert Woźniak / Polska Press

PZ181223RW_024.jpg

Łapanie świątecznych zakupowych ofert last minute. Konsumenci w znacznej mierze chcą zniżek (ponad 44 proc.), spersonalizowanych ofert (40 proc.) oraz ofert specjalnych (blisko 40 proc.). Dopiero w dalszej kolejności chcą być informowani o produkcie lub marce (prawie 28 proc.).

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"