2 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Obecnie marketerzy wciąż korzystają ze stosunkowo niskiej...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Obecnie marketerzy wciąż korzystają ze stosunkowo niskiej świadomości społecznej w kwestii ochrony danych osobowych. Z prawa do wykreślenia z listy marketingowej nie skorzystał jak dotąd co trzeci Polak – 31%.

Zobacz również

Święta 2022. Będą świąteczne premie i bony dla pracowników czy tylko wspólna wigilia?

Święta 2022. Będą świąteczne premie i bony dla pracowników czy tylko wspólna wigilia?

Boże Narodzenie 2022. Przez wyższe ceny tniemy wydatki o 40 procent

Boże Narodzenie 2022. Przez wyższe ceny tniemy wydatki o 40 procent

Polecamy

Wiper, czyli nowy sposób ataków cyberprzestępców na dane firm i przedsiębiorców

Wiper, czyli nowy sposób ataków cyberprzestępców na dane firm i przedsiębiorców

Zakupy w Internecie. Jak kupować, żeby nie paść ofiarą oszustów?

Zakupy w Internecie. Jak kupować, żeby nie paść ofiarą oszustów?

Alarmujące dane. Plaga kradzieży paliwa i strat z tym związanych

Alarmujące dane. Plaga kradzieży paliwa i strat z tym związanych

Dodaj ogłoszenie