1 z 3
Przewijaj galerię w dół
Coraz bardziej prawdopodobne jest, że w ciągu najbliższych...
fot. Karolina Misztal

Coraz bardziej prawdopodobne jest, że w ciągu najbliższych lat nie będzie kompleksowych inwestycji mających zapewnić rzece Wiśle międzynarodową klasę żeglowności. Jak podkreślała Monika Niemiec-Butryn, dyrektor Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej Ministerstwa Infrastruktury, transport rzeczny nie wpisuje się w założenia unijnej polityki Zielonego Ładu. - To smutne wieści i jednocześnie weryfikacja szumnych planów rządu – odpowiada senator Jerzy Wcisła z Koalicji Obywatelskiej.

2 z 3
Coraz bardziej prawdopodobne jest, że w ciągu najbliższych...
fot. Andrzej Goliński/UMWKP

Coraz bardziej prawdopodobne jest, że w ciągu najbliższych lat nie będzie kompleksowych inwestycji mających zapewnić rzece Wiśle międzynarodową klasę żeglowności. Jak podkreślała Monika Niemiec-Butryn, dyrektor Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej Ministerstwa Infrastruktury, transport rzeczny nie wpisuje się w założenia unijnej polityki Zielonego Ładu. - To smutne wieści i jednocześnie weryfikacja szumnych planów rządu – odpowiada senator Jerzy Wcisła z Koalicji Obywatelskiej.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"