1 z 11
Przewijaj galerię w dół

fot. Paweł Relikowski/ Polska Press
– W Polsce cały czas króluje marka Mercedes, na drugim miejscu znajduje się BMW, a podium zamyka Porsche, które jest tym prawdziwym marzeniem – mówi nam ekspert.
2 z 11

fot. Piotr Hukało/ Polska Press
Klasyki cieszą się coraz większą popularnością, również wśród inwestorów, a ich ceny z roku na rok są coraz wyższe.
3 z 11

fot. Piotr Hukało/ Polska Press
– Jest to też forma pokazania siebie, forma osobowości, forma miłości do tego, co kiedyś było produkowane – wymienia. – To inna blacha, inny napęd, inny zapach, a przede wszystkim inny feeling, jak się przejeżdża przez miasto – mówi.
4 z 11

fot. Piotr Hukało/ Polska Press
Monety, obrazy i dzieła sztuki oraz samochody klasyczne – te przedmioty Polacy oceniają jako najbardziej atrakcyjne pod kątem inwestycyjnym.