1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Według szacunków produkty niespożywcze w Lidlu generują...
fot. Mikołaj Suchan / Polska Press

Według szacunków produkty niespożywcze w Lidlu generują obrót na poziomie około 15 proc., a w Kauflandzie - między 5 a 10 proc.

2 z 4
Według przedstawiciele niemieckich firm ściślejsza...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

Według przedstawiciele niemieckich firm ściślejsza współpraca jest nie do uniknięcia i pozwoli poprawić warunki i pozycję sklepów na rynku.

3 z 4
Już w 2021 r. władze Grupy Schwarz zapowiedziały zmianę...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

Już w 2021 r. władze Grupy Schwarz zapowiedziały zmianę strategii. Współpraca pomiędzy sklepami ma być teraz bliższa we wspólnym zaopatrywaniu się w produkty niespożywczych.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

TYLKO U NAS
Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

Polecamy

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Ruszyła budowa okrętu. To flagowy program o wartości 15 mld zł

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym