1 z 8
Przewijaj galerię w dół

fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press
Kolejne lockdowny, restrykcje, nowe zasady bezpieczeństwa oraz czasowe zamknięcia niektórych obiektów sprawiły, że sieci handlowe musiały w błyskawicznym tempie podejmować decyzje i dostosowywać się do nowych zasad.
2 z 8

fot. Wojciech Wojtkielewicz
Tegoroczny „Ranking sieci handlowych w Polsce”, drugi rok z rzędu otwiera Lidl z poparciem 35,84 proc. konsumentów. W poprzednim raporcie sieć zdetronizowała Biedronkę.
3 z 8

fot. Szymon Starnawski /Polska Press
Biedronka, która zajęła drugie miejsce w rankingu, odnotowała wzrost popularności o 2,72 p.p., zdobywając poparcie 30,42 proc.
4 z 8

fot. Fot. Lukasz Kaczanowski/ Polska Press
Podium zamyka francuska sieć handlowa Auchan z wynikiem 8,98 proc. zaangażowania na listach zakupów, tym samym tracąc 0,73 p.p r/r.