
Nowe prawa w e-sklepach zyskują przedsiębiorcy zawierających umowy - w tym te dotyczące sprzedaży w sklepach internetowych - nieposiadające dla nich charakteru zawodowego, czyli takie, które nie są związane z przedmiotem ich działalności.

Nowe prawa w e-sklepach zyskują przedsiębiorcy zawierających umowy - w tym te dotyczące sprzedaży w sklepach internetowych - nieposiadające dla nich charakteru zawodowego, czyli takie, które nie są związane z przedmiotem ich działalności.

Nowe prawa w e-sklepach zyskują przedsiębiorcy zawierających umowy - w tym te dotyczące sprzedaży w sklepach internetowych - nieposiadające dla nich charakteru zawodowego, czyli takie, które nie są związane z przedmiotem ich działalności.

Nowe prawa w e-sklepach zyskują przedsiębiorcy zawierających umowy - w tym te dotyczące sprzedaży w sklepach internetowych - nieposiadające dla nich charakteru zawodowego, czyli takie, które nie są związane z przedmiotem ich działalności.